პროექტის სახელწოდება: მათემატიკა და გარემო
პროექტის მთავარი იდეა: კავშირი მათემატიკასა და გარემოს შორის.
პროექტის მიზანი:გარემოში ორიენტირება,დაკვირვება მათემატიკურ სიტუაციებზე და დაკავშირება გარემოში მიმდინარე პროცესებთან
სამიზნე ჯგუფი: 8 მოსწავლე, 1) გიორგი სალაძე,2)ოთარი მახარაძე,3)მარიამ ფარტენაძე,4)ბექა გურგენიძე,5)კახა კონცელიძე,6)დიეგო მახარაძე,7)არჩილ ფარტენაძე,8)გიორგი ფარტენაძე. მასწავლებელი - ლია მაკარაძე
ვადები და ხანგრძლივობა: 05 06 2011წელი, დრო- 6 საათი.გარემოში გასვლა და დაკვირვება-2,პრეზენტაცია -4 საათი
მოსალოდნელი შედეგები:ჩატარებული დაკვირვების შემდეგ, მოსწავლეები შეძლებენ გარემოს დაკავშირებას მათემატიკასთან,
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:რვეული, კალამი, ფოტოაპარატი.
პროექტის მსვლელობა:მოსწავლეები თავიანთ მასწავლებელთან ერთად გადიან გარემოში, მასწავლებელი სთხოვს ყურადღებით მიმოიხედონ ირგვლივ, დააკვირდნენ გარემოს, ჩაინიშნონ ყველეფერი რაც უკავშირდება მატემატიკას, ეს შეიძლება იყოს მათვის ნაცნობი გეომეტრიული ფიგურები და ციფრები, აკვირდებიან ყურადღებით, აკეთებენ ჩანაწერებს, იღებენ ფოტოსურათებს. შემდეგ ბრუნდებიან საკლასო ოთახში, ნახულობენ ერთმანეთის მიერ შეგროვილ მასალებს, ყურადღებით ეცნობიან და ქმნიან ერთ საერთო პრეზენტაციას.
პროექტის ხელმძღვანელი:ლია მაკარაძე
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:liamakaradze@gmail. com
პროექტის მთავარი იდეა: კავშირი მათემატიკასა და გარემოს შორის.
პროექტის მიზანი:გარემოში ორიენტირება,დაკვირვება მათემატიკურ სიტუაციებზე და დაკავშირება გარემოში მიმდინარე პროცესებთან
სამიზნე ჯგუფი: 8 მოსწავლე, 1) გიორგი სალაძე,2)ოთარი მახარაძე,3)მარიამ ფარტენაძე,4)ბექა გურგენიძე,5)კახა კონცელიძე,6)დიეგო მახარაძე,7)არჩილ ფარტენაძე,8)გიორგი ფარტენაძე. მასწავლებელი - ლია მაკარაძე
ვადები და ხანგრძლივობა: 05 06 2011წელი, დრო- 6 საათი.გარემოში გასვლა და დაკვირვება-2,პრეზენტაცია -4 საათი
მოსალოდნელი შედეგები:ჩატარებული დაკვირვების შემდეგ, მოსწავლეები შეძლებენ გარემოს დაკავშირებას მათემატიკასთან,
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:რვეული, კალამი, ფოტოაპარატი.
პროექტის მსვლელობა:მოსწავლეები თავიანთ მასწავლებელთან ერთად გადიან გარემოში, მასწავლებელი სთხოვს ყურადღებით მიმოიხედონ ირგვლივ, დააკვირდნენ გარემოს, ჩაინიშნონ ყველეფერი რაც უკავშირდება მატემატიკას, ეს შეიძლება იყოს მათვის ნაცნობი გეომეტრიული ფიგურები და ციფრები, აკვირდებიან ყურადღებით, აკეთებენ ჩანაწერებს, იღებენ ფოტოსურათებს. შემდეგ ბრუნდებიან საკლასო ოთახში, ნახულობენ ერთმანეთის მიერ შეგროვილ მასალებს, ყურადღებით ეცნობიან და ქმნიან ერთ საერთო პრეზენტაციას.
პროექტის ხელმძღვანელი:ლია მაკარაძე
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:liamakaradze@gmail. com
Комментариев нет:
Отправить комментарий